Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

piątek, 27 września 2013

Nowość w szafie + TAG

A więc dopadło mnie pierwsze jesienne przeziębienie! Na szczęście duża ilość herbaty z cytryną i czegoś podobnego do fervexu przywróciła mnie do świata żywych. Swoją drogą, ciekawostka kulturowa - wiecie, że w Anglii wszystko leczą paracetamolem? Nawet ból gardła?....

Ale dziś nie o tym. Dzisiaj będzie wpis na temat mojego starego hobby, które odżyło i ma się dobrze. Mowa o Allegro albo bardziej szczegółowo - ebay-u. Jak wiecie, uwielbiałam siedzieć na allegro i wyszukiwać ubraniowych okazji - post o efektach tej ciężkiej pracy tuuu. W Anglii trochę o tym zapomniałam, bo są charity shopy i Matalan, i w ogóle wszystko...i nagle olśnienie - mam stare jak świat konto na ebay-u! Zaktualizowałam dane i dalej, wio, szukać przygód.

A marzyła mi się różowa torebka...Konkretniej, z Marks&Spencer, tylko jakoś tak zabrakło funduszy, a jakiś czas później zabrakło torebki - w niewiadomych okolicznościach wściekłoróżowa torebka wyparowała z kolekcji w sklepie stacjonarnym oraz internetowym. Zagadka dla Mentalisty.

Ebay pomógł mi znaleźć to oto cudo:


Pomyślałam sobie, że torebka w intensywnym kolorze fajnie urozmaici moje dosyć stonowane ubiory.





Jest niewielka, ale dosyć pojemna. Połączyło nas uczucie od pierwszego wejrzenia :)

I na koniec, pozwoliłam sobie nominować samą siebie do TAG-a/-u (????) 
Co masz w swojej torebce?

Otóż ja mam niewiele
-kosmetyczka z Avonu - ukochana i super pojemna
-portfel
- zapas chusteczek z czasów przeziębienia
-kalendarz z funciaka
-blistex do ust

Do tego wyobraźcie sobie kanapki, banany, batoniki zbożowe - codzienne wyżywienie w pracy i torebeczka robi się wypchana po brzegi!

Jak Wam się podoba mój pierwszy internetowy zakup w UK? Zapraszam do komentowania!
Kisses!

2 komentarze:

  1. Ładniutka ta torebeczka, jednak ja uwielbiam wielkie torby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Bardzo ją polubiłam, ale rozglądam się już za czymś większym :)

      Usuń