Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

czwartek, 5 września 2013

Ulubione blogi, nie tylko kosmetyczne

Wiem, wiem...Obiecywałam wiele - ciuszki, zakupy z Polski, widokówki z Salisbury, ale koniec końców zdecydowałam się na post, jakiego jeszcze nie było.

Ulubione blogi - to popularna seria wśród blogerek, pozwala zapoznać się z nowymi, nieznanymi stronami, co jest oczywiście bardzo fajne, ale z drugiej strony pogłębia internetowy nałóg - lista zakładek rośnie, wprost proporcjonalnie do czasu, jaki spędzamy na odwiedzaniu ulubionych witryn. Coś za coś.

Dzięki takim postom, a także dzięki zupełnemu przypadkowi, odkryłam ostatnio kilka blogów, które zafascynowały mnie na tyle, że zdecydowałam się przejrzeć wszystkie bądź niemal wszystkie posty. Dodam, że nie są to pozycje czysto kosmetyczne....Oto moje perełki:


  • Ania maluje- blog, jak czytamy w nagłówku, lifestylowy, taka mieszanka wszystkiego - trochę o kosmetykach czy pielęgnacji włosów, trochę osobistych przemyśleń, motywacji, porad, że tak się wyrażę - życiowych - czyli np. jak uczyć się szybciej, jak organizować czas. Pisany bardzo ciekawie, widać, że autorka dba o swoją stronę, gdyż niedawno zmieniła design i blog wygląda bardzo atrakcyjnie
 
  • Bo ma być mrucznie - blog z rodzaju poradnikowych, ale znowu wszystkie rady poparte są doświadczeniem i obserwacjami autorki. Jeśli szukasz motywacji by zacząć działać, próbujesz uporządkować swój świat lub choćby szafę - przebrnij przez to z Nadine Odkąd zmieniła się szata graficzna strony jestem bardziej niż zachwycona. Polecam!

  • The state of celebration- podobna tematyka plus duuuużo książek. Jeśli jesteś, tak jak ja, zawstydzony, że w przeszłości byłeś molem książkowy, a teraz ledwo doczytujesz książkę raz w miesiącu, zajrzyj na stronę. Wiadomo, każdy ma inny gust, jeśli chodzi o literaturę, ale ogólnie strona daje kopa. I też widzę, że zmieniła design - co się dzieje! :)

A teraz z innej beczki - blogi nieco bardziej modowe:


  • Ubieraj się klasycznie -świetne porady na temat tego, jak zbudować i dopasować do siebie idealną garderobę - i nie chodzi mi tu o mebel, rzecz jasna, lecz o komfort posiadania ubrań takich, które zawsze do siebie pasują, do tego fajne zdjęcia ze stylizacjami autorki - widać, że wprowadza własną filozofię w życie i jest bardzo bliska szafowego ideału, do tego prawdziwy hit - porady na temat typów urody. Rozbudowane, niemal poetyckie,  poparte pięknymi zdjęciami, przykładami..Cud, miód. Czy wiedzieliście np, że można być kolorostyczną intensywną (ciemną) zimą, delikatnym (jasnym) latem bądź czystą (wyraźną) wiosną ? Czytałam zauroczona, choć nie mam pojęcia, jakim typem jestem :)
 
  • Venila Kostis- własne stylizacje przeplata autorka bloga ciekawymi wpisami o różnorakiej tematyce, np. wspomina w ciekawy sposób dyskotekę szkolną i pierwsze miłosne zawody lat młodzieńczych, wciąga, że tak powiem, na maksa!
 

  • Kiediska - na ten blog trafiłam przypadkiem i zauroczył mnie na tyle, że nie tylko przeczytałam wszystkie posty, ale obejrzałam wszystkie filmiki autorki na youtube! Jestem szalona. Znajdziemy tu mieszankę wszystkiego - kosmetyki, stroje dnia, recenzje, rekomendacje książkowe, wpisy bardziej osobiste. Autorka wydaje mi się uroczą i ciekawą osobą, na tyle, że z nieznanych mi przyczyn - bo mam jeszcze świadomość, że internet to nie prawdziwe życie, ale cóż, polubiłam ją! Polecam szczególnie post 50 faktów o mnie - myślę, że najlepiej obrazuje, z kim mamy do czynienia.
Na koniec jedna angielska blogerka, znana pewnie powszechnie, bo ja jak zawsze sto lat  za wszystkimi nowinkami, a więc:
  • Meek`n`Mild - ta piękna dziewczyna studiuję matematykę!!!! Blog modowo - kosmetyczny, bardzo przejrzysty i utrzymany w harmonijnymi klimacie, do tego działalność na youtube. I do tej ostatniej chciałam Was zachęcić - jej najnowszy filmik ze stylizacjami na dzień/wieczór w szczególny sposób skradł mi serce. Nie wiem, czy to muzyka, jasne pomieszczenie czy fajne stylizacje Shirley. Polecam!

Znacie te blogi? Lubicie? A może potraficie mi polecić coś w podobnym klimacie, gdzie same lubicie zaglądać?
Pozdrawiam!

2 komentarze: