Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

wtorek, 2 października 2012

Sposób na starty lakier na końcówkach paznokci ...

Myślę, że sytuacja, gdy lakier do paznokci na  końcówkach jest już starty, a nie mamy ochoty  malować całych paznokci, bo reszta lakieru całkiem nieźle się trzyma, przydarzyła się każdej z nas. Idealnym rozwiązaniem w tej sytuacji, jest manicure, który wam zaprezentuję. Jest to sposób powszechnie znany, chciałam jednak pokazać wam moją wersję kolorystyczną i sposób wykonania.

Produkty, których użyłam:

1. Lakier do paznokci Inglot nr. 177
2. Lakier do paznokci BarryM nr. 320
3. Seche Vite  Fast Dry Top Coat
4. Białe paski do francuskiego manicure


 Prezentacja paznokci pomalowanych Inglotem i moich startych końcówek :)

 Naklejam paski tak, aby dokładnie przylegały.


 Końcówki maluję złotym lakierem, gdy wyschną odklejam i maluje top coatem.


 Gotowe !

Pozdrawiam cieplutko,
Paulina




3 komentarze:

  1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby nie to, że jutro mam wizytę u kosmetyczki na manicure na moje aktualne paznokcie prawdopodobnie nałożyłabym czarne końcówki. może innym razem;)

    OdpowiedzUsuń