Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

środa, 1 sierpnia 2012

Łupy z allegro - jak kupić dużo ubrań za małe pieniądze :)

Witam gorąco,
Dzisiejszy post będzie miał nieco inną tematykę niż wszystkie pozostałe. Nie będzie dziś słowa o kosmetykach, albowiem...postanowiłam Wan pokazać kilka perełek ciuchowych, które kupiłam na Allgero w atrakcyjnej cenie.

Zauważyłam, że na wielu blogach pojawiają się od czasu do czasu takie przerywniki w postaci łupów z ciucholandów, z wyprzedaży czy ogólnie haule zakupowe, gdzie blogerki pokazują swoje niekoniecznie kosmetyczne zakupy. BAAARDZO lubię takie posty - szczególnie te lumpowe, gdyż sama często chodzę do second-handów. Ale o tym innym razem. Dziś chciałabym zaprezentować kilka najlepszych ciuszków, które udało mi się  kupić za pośrednictwem Allegro w dobrej cenie. A skąpcem, tak na marginesie, jestem strasznym, jeśli chodzi o ciuchy. Koniec gadania, czas na zdjęcia!

Zdjęcie zbiorcze - brakuje tylko jednej spódniczki, która jest w trakcie suszenia. Z góry przepraszam za wykadrowanie/jakość zdjęć - jeszcze nie mam pomysłu, jak fotografować ubrania, będę kombinować nad najlepszą opcją. Przechodzimy do szczegółów :
czarna bombka Bik Bok - niecałe 20 zł z przesyłką





Jeden z droższych zakupów, ale było warto - spódniczka jest w świetnym stanie i jest na tyle elegancka, że mogę nosić ją do pracy - a obowiązuje mnie dość surowy dress code. Jest zdjęta prosto z suszarki, dlatego trochę pognieciona. Z tyłu zapinana na guziczki
Spódnica nr 2:
bombka Papaya, kupiona razem z sukienką za 25 zł z przesyłką
Tak mi się spodobała czarna bombka, że postanowiłam znaleźć podobną, tylko w kolorze. No i mam, śliczną chabrową spódnicę z satyny. Prawdziwa okazja, tym bardziej, że kupiłam ją razem z poniższą sukienką za 25 zł z przesyłką.


Sukienka jest zwiewna, ale zaopatrzona w podszewkę - nie ma mowy o podwiewaniu. Jeśli mam być szczera, to jeszcze jej nie założyłam, no ale nie da się ukryć, że po prostu nie ma pogody, by nosić lekkie sukienki.
 Mój kolejny zakup to prawdziwy hit cenowy - te dwa sweterki wylicytowałam za 1,70 zł, razem z przesyłką zapłaciłam 8 zł.



Są to dwa sweterki z atmosphere, oba bardzo lubię.

I na koniec dwa najlepsze. najczęsciej noszone zakupy. Bluzka - mgiełka i torebka vintage.


bluzka Pimkie, z przesyłką ok. 15 zł

torebka vinatge, cena z przesyłką 13 zł

uwielbiam w niej złote elementy na zapięciu...

...i przy rączkach

i oczywiście uwielbiam jej wężową fakturę!
Z torebką, odkąd odebrałam ją z poczty - dosłownie się nie rozstaję. Podobnie z bluzką, która jest bardzo elegancka, przewiewna i pasuje do wszystkiego.

Przedstawiłam moje najlepsze zakupy z ostatnich miesięcy. Wiadomo jak to jest z zakupami w sieci - czasem zdarza mi się nie trafić. Dlatego postanowiłam np. nie kupować już nigdy butów, chyba nie odważyłabym się też na zakup spodni, bo to sprawa indywidualna. Jak Wam się podobają moje allegrowe łupy? Robicie czasem zakupy w sieci?

Pozdrawiam serdecznie i zmykam robić przelew za kolejną sukienkę ;) Już nie mogę się doczekać, aż ją odbiorę :) Do napisania!

Kasia



2 komentarze:

  1. super torebka !! to była jednorazowa aukcja?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, jedna jedyna sztuka - często szukam fajnych rzeczy wpisując vintage w wyszukiwarce Allegro - spróbuj, może znajdziesz jakąś torebkę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń