Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

niedziela, 26 sierpnia 2012

Kosmetyczna wish-lista

Witam wszystkich,

Jestem maniakiem robienia list. Zapisuję wszystko, począwszy od rzecz jasna wszelkiej maści zakupów do kolejności wykonywania porządków, pisania prac, wypełniania obowiązków z danego dnia itp itd.
Chciałam Wam dziś zaprezentować taką kosmetyczną wish-listę, którą stworzyłam w ostatnich dniach.
Na miejscu pierwszym:

1) suchy szampon do włosów



źródło zdjęć - google.pl




Nigdy jeszcze nie miałam takiego szamponu, ale myślę, że może się przydać w chwilach słabości/lenistwa, gdy trzeba wyjść z domu do ludzi, a włosy są niezbyt świeże. Zastanawiam się, jaki szampon będzie dobry do ciemnych włosów...

2) Green Pharmacy, emulsja przeciwko wypadaniu włosów

źródło zdjęć - google

Włosy wypadają mi GARŚCIAMI!!! Boję się je czesać, boję się je myć, bo jak widzę, ile zostaje na szczotce/wannie, to łzy same napływają mi do oczu. Może ta odżywka je trochę podratuje?

3) Paletka Sleek Sunset

źródło zdjęć - sklep paatal


 Wszyscy mają sleeka... więc w sumie czemu ja miałabym nie mieć? Ta wersja kolorystyczna odpowiadałaby mi najbardziej.

4) Toni&Guy woda do stylizacji włosów z solą morską

Myślę, że może być to fajny produkt do stylizacji włosów. Ale ta cena...40zł w Rossmannie...

5) Rozświetlacz Face Illuminator Revlon


Mam obsesję na punkcie efektu glow - stąd raz na jakiś czas przeszukuję internet w poszukiwaniu idealnego rozświetlacza. Ostatnio zainteresowałam się tym z Revlonu - ma dobre opinie na wizażu, dodatkowo jest powszechnie dostępny na Allegro w miarę rozsądnej cenie.

Na tym kończy się moja wish lista. Chciałabym jednak zaznaczyć, ze tworzenie wish listy nie jest równoznaczne z tym, że wszystkie te kosmetyki znajdą się w moim posiadaniu. Są to rzeczy, które przydałyby mi się mniej lub bardziej - np. preparat przeciw wypadaniu włosów zdecydowanie bardziej, ale nie są mi niezbędne do przeżycia :)

Pozdrawiam!
Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz