Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

niedziela, 26 sierpnia 2012

Eva Natura seria Herbal Garden - hit czy kit?

Byłam dzisiaj na zakupach spożywczych w El leclerc  (czy jakkolwiek się to pisze) i chociaż miałam stworzoną konkretną listę zakupów, a w portfelu pieniądze odliczone tylko na najpotrzebniejsze produkty, nie byłabym sobą, gdybym nie zajrzała na dział kosmetyczny, by choć popatrzeć co w trawie piszczy...

Schylam się na najniższą półeczkę, a mym oczom ukazuje się cała seria kosmetyków Evy Natury "Herbal Garden". Gdy zobaczyłam te słoiczki i buteleczki, zachwyciłam się..

dwufazowy płyn do demakijażu

żel do mycia twarzy

krem nawilżający, w ofercie widziałam jeszcze dwa inne

krem pod oczy

tonik
Opakowania są dosyć proste, ale zarazem w jakiś sposób również niezwykle estetyczne. Wyczytałam, że w większości kosmetyków zawarty jest wyciąg z koniczyny i muszę przyznać, że rzeczywiście żel do twarzy i tonik tą koniczyną pachną. A dokładniej jakąś trawą albo łaką...
Dizajn to jedno, ale te ceny - od niecałych 7 do niecałych 11 zł. Czyli seria produktów do kompleksowej pielęgnacji twarzy wychodzi taniej niż niejeden droższy krem.
Na wizażu opinie jak najbardziej pozytywne...Cóż, pozostaje mi tylko czekać na wypłatę i zaopatrzyć się w te małe cudeńka...Już nie mogę się doczekać!
Ktoś miał kosmetyki z tej serii? Jakieś porady/ opinie? Zapraszam do komentowania!

Kasia

ps - zdjęcia pochodzą z google.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz