Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

piątek, 30 grudnia 2011

Sylwestrowe szaleństwa

Już jutro Sylwester - nie da się ukryć, że ten rok zleciał w zastraszająco szybkim tempie. Niedługo będę obchodzić kolejne urodziny, a że wkraczam już w poważny wiek, czas zastanowić się nad pierwszym kremem przeciwzmarszczkowym pod oczy. Niestety! Ale, ale - nie ma co martwić się na zapas, w sylwestrową noc zamierzam szaleć w klubie do samego rana! (już mnie boli głowa! :D)
Sylwestrowy look planowałam od dawna. Oto, co wymyśliłam:
1) Sukienka - koronkowa sukienka z Dorothy Perkins w kolorze ciemnoszaro-zielonym. Trochę podobna do tych:

2) Buty - wiązane jak łyżwy botki z Deichmanna, podobne do tych:


3) Torebka - ze złotym zapięciem i łańcuchem, prawie jak ta ;)
Jeśli chodzi o makijaż - stawiam na złoto. Moje inspiracje:
Zamierzam osiągnąć taki efekt za pomocą, między innymi, następujących kosmetyków:

Cienie do powiek Bell z diamentową bazą, złoty cień Essence, który pokazywałam we wcześniejszym poście, sztuczne rzęsy z Wibo i lakier z Essence, zielony z brokatem - już zdążyłam pomalować pazury i jest po prostu GENIALNY!
No i na sam koniec - fryzura. Interesuje mnie wysoki kucyk w rockowym wydaniu, coś takiego:

Mam nadzieję, że dużą objętość pomoże mi uzyskać mój nowy puder do włosów z got2be. Póki co używałam go raz i mogę stwierdzić, że wszystko, co o nim czytałam, to prawda - włosy po użyciu są szorstkie, ale wystarczy przeczesać je palcami, by zrobiły się uniesione. Wspaniały :D

A dla cierpliwych, w nagrodę, zdjęcie rzeczywistego zestawu, w którym idę:
Jeszcze nie wiem, czy na pewno biorę marynarkę i czy założę pasek w talii, ale generalnie tak to będzie wyglądało. Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się przykleić rzęsy.

Życzę wszystkim wspaniałej zabawy i wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Do usłyszenia w styczniu 2012! :)
Pozdrawiam, Kasia

ps - pochodzenie zdjęć; gł. google, część jest moich prywatnych, jeden ze złotych makijaży pochodzi ze strony youtubowiczki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz