Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

niedziela, 23 czerwca 2013

Yoskine mikrodermabrazja, szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy

Wiedziałam, że o czymś zapomniałam w poprzednim poście! No wiedziałam! Czułam, że przecież miałam coś jeszcze do pokazania, coś, czego szukałam przez cały pobyt w Polsce.

Olśnienie przyszło w łazience - no tak! Przecież hitem i numerem jeden mojego posta zakupowego miał być peeling Yoskine. Będzie osobny post, trudno :)




O peelingu dowiedziałam się z bloga Kasi Let`s talk beauty. Ponieważ śledzę go od dłuższego czasu, więc wiem, że autorka jest wielką miłośniczką mocnych zdzieraczy, czy to do twarzy, czy do ciała. Gdy przeczytałam, że zachwala peeling Yoskine postanowiłam, że muszę go wypróbować.


Wbrew pozorom, nie jest łatwo go odnaleźć. W Olsztynie przeszukałam małe drogerie, Rossmanny, Natury, drogerie Stars, jak również Douglasa, lecz wszędzie odpowiedzią było przeczące kręcenie głową pań ekspedientek. "Nie, nie mamy..Może mają w....?" W Gdańsku odwiedziałm Super Pharm i tam na szczęście nie było problemu, w cenie 29,90 peeling dostępny jest dla każdego.


Produkt prezentuje się bardzo estetycznie - mięciutka tubka skrywa miętową substancję - pastele są wciąż na topie, nawet w kosmetykach :) Niewielki otwór pozwala wydobyć tyle peelingu, ile potrzebujemy. Pojemność jest spora - 75 ml.

Jak z działaniem? Otóż, jest to prawdziwy z d z i e r a k do potęgi trzeciej! Jestem bardzo zadowolona z działania, czuję, że moja skóra potrzebowała mocniejszego oczyszczenia od czasu do czasu. Mam porównanie tylko z peelingami z Perfecty i różnica jest przede wszystkim w drobinkach ścierających. W Yoskine mamy ten niby szafir - jakby drobniutki piasek, czujemy, że twarz się szoruje mechanicznie. W Perfekcie nie ma tego uczucia.


Myślę, że na drugim zdjęciu dobrze widać właśnie tę drobnoziarnistość (morderczą zresztą) peelingu.

Używam peelingu raz w tygodniu od około miesiąca i szczerze polecam wszystkim ten produkt! Warto mieć go w łazience, żeby od czasu do czasu porządnie wyszorować twarz ze wszystkich zanieczyszczeń.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz