Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

wtorek, 16 października 2012

Kto powiedział, że paznokcie nie mogą być dziełem sztuki?

Ostatnio wpadłam na pomysł, aby stworzyć "paznokciowy cykl". Chciałam, by było to coś oryginalnego i niebanalnego. Wymyśliłam, że "przeniosę" na tipsy dzieła znanych malarzy. Mam nadzieję, że ten pomysł wam się spodoba.

Pierwszym obrazem, który postanowiłam namalować na tipsie, jest Krzyk Edvarda Muncha.
Przedstawiam oryginał i moją kopię:




Pozdrawiam cieplutko,
Paulina

8 komentarzy:

  1. pomysł super :) i ekstra Ci to wyszło! Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wykonanie, podziwiam, mnie by wyszła jedna plama :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że powinnaś spróbować zrobić coś na pazurkach. Makijaże robisz super, więc paznokcie też na pewno by Ci wyszły pięknie :)

      Usuń