Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

poniedziałek, 15 października 2012

Koronkowe paznokcie

Gdy pomalowałam paznokcie szaroniebieskim lakierem Sally Hansen, wiedziałam, że stworzy on idealny duet ze srebrnymi zdobieniami. Nie miałam jednak pomysłu na wzorek. Wena nadeszła następnego dnia. Efekty oceńcie sami.

Produkty, których użyłam :




1. Lakier do paznokci Sally Hansen, Salon nr. 350 - Gray by Gray
2. Lakier do zdobienia paznokci Golden Rose nr. 107
3. Seche Vite  Fast Dry Top Coat
  
Efekty:








Mam nadzieje, że srebrna koronka was zauroczyła :)


Pozdrawiam cieplutko,
Paulina

4 komentarze:

  1. wzorek mi się podoba, ale wolałabym go na innym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje. Muszę przyznać Ci rację, co do koloru. Jak już namalowałam srebrny wzorek to stwierdziłam, że "zlewa się" z lakierem podkładowym :)

    OdpowiedzUsuń