Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

piątek, 19 października 2012

Herbal Garden by Eva Natura - recenzja cz.1

Używam kosmetyków z Evy już ponad miesiąc, więc najwyższy czas na jakąś recenzję. Żeby post nie wyszedł zbyt długi, postanowiłam podzielić kosmetyki na te do oczyszczania (tonik, płyn) i te do nawilżania (krem do twarzy, krem pod oczy).

Zaczniemy od oczyszczania - czy było warto kupować kosmetyki z serii Herbal Garden? Przekonajcie się sami...

Tonik kupiłam ok. 1,5 miesiąca temu razem z kremami, dwufazowy płyn to zakup sprzed około dwóch tygodni. Zużycie widać gołym okiem - została może 1/3 toniku.



Tonik:
- pojemność - 200 ml
- cena - ok. 10, 50
- wygodne, estetyczne opakowanie
- zawiera ekstrakt z koniczyny

Moje odczucia są jak najbardziej POZYTYWNE! Świetny tonik - nie pieni się, nie lepi,  przypomina krystalicznie czystą wodę. Wspaniale odświeża twarz, domywa resztki makijażu, nie powoduje podrażnień. Cudnie pachnie tą koniczyną, a dokładniej jakąś trawą...łąką...no nie wiem. Polecam wszystkim!

Dwufazowy płyn po wymieszaniu wygląda tak...




Może nie widać zbyt dobrze, ale wacik robi się zielonkawy, gdy wylejemy na niego płyn.

Informacje ogólne:
- pojemność - 150 ml
- cena - ok.11 zł
- konsystencja - oleista

Jest to mój pierwszy dwufazowy płyn w życiu - wcześniej używałam albo mleczek, albo miceli. I muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tej zmiany. Płyn świetnie zmywa makijaż - lepiej niż micele - w końcu nie mam pandy pod oczami, gdy wychodzę z wanny. Jest dość tłusty, ale mam wrażenie, że przez to jakoś bardziej pielęgnuje skórę oczu. Po latach używania płynów micelarnych miałam wrażenie, że powieki mam strasznie przesuszone, często też mnie szczypały. Jedyny minus to efekt zamglenia wzroku, który pojawia się po użyciu płynu.

Reasumując - jestem bardzo zadowolona z toniku i płynu. Z czystym sercem mogę polecić je każdemu. Mam jeszcze chrapkę na żel do twarzy z Evy i planuję kupić go w listopadzie. Oby okazał się równie dobry.

W przygotowaniu recenzja kremów z Evy :)

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Planuję zakup i wypróbowanie tego toniku oraz płynu, ciekawi mnie ten ekstrakt z koniczyny, poza tym to polska firma no i te śliczne opakowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Ci podpasują te kosmetyki, bo są naprawdę warte polecenia :)

    OdpowiedzUsuń