Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Szybki french by Kasia

Siedziałam ostatnio w pracy i rozmyślałam...że fajnie by coś było zrobić z paznokciami, coś "innego" niż zwykle. A że naprzeciwko roboty mam Rossmanna, więc szybko pobiegłam po biały lakier do zdobień z Wibo.

Oto efekty - szybki french bez naklejek; etap pierwszy - paski:


Czekamy, im dłużej tym lepiej, aż wyschną. Na wierzch kładziemy lakier do french`a z Astora (lub inny, rzecz jasna :))




Wiem, że nie umywa się do francuskiego manicuru w wykonaniu Pauliny, ale myślę, że szybko dojdę do większej wprawy.

Sprawcy całego zamieszania:


A Wy lubicie frencza? Wolicie malować go z pomocą naklejek-paseczków, czy ciśniecie bez kompleksów tak jak ja ? :)

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. i taki lubię najbardziej :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też :) choć większa precyzja by nie zaszkodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. barzo lubie frencha:) elegancki i do wszystkiego pasuje:)

    OdpowiedzUsuń