Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

czwartek, 15 listopada 2012

Recenzja na wesoło - L`oreal Men Expert Hydra Energetic

Mój chłopak jest wielkim fanem naszego bloga. Od jakiegoś czasu proponował mi, że też może przygotować jakiś materiał. Stwierdziłam - czemu nie, zróbmy recenzję twojego kremu do twarzy. I tak oto zrodził się ten post. Ja pytałam, on odpowiadał. Zobaczcie sami, co z tego wyszło :)



Jak oceniasz design opakowania kremu? Podoba Ci się?  

Otwiera się, zamyka się, jak naciśniesz to wypływa. Jest ładne...takie...męskie.

Zanim przejdziemy do działania kremu, muszę zaznaczyć, że mój chłopak używa go co 2-3 dni i tylko na dzień. Krem ma już ładnych kilka miesięcy.

Jak oceniasz działanie kremu? Czy obietnice - redukcja cieni pod oczami i wyostrzonych rysów, walka ze zszarzeniem cery, przywrócenie napięcie skóry twarzy i zapobieganie jej ściągnięciu- zostały spełnione?

Nie zauważyłem zmian. Cienie pod oczami mam.

Czy krem dobrze się wchłania?

Nie. Po użyciu skóra jest śliska, nie wchłania się szybko, długo mokry jestem. Chwilę po nakremowaniu robi się zimno w twarz. Ładnie pachnie. ( moim zdaniem pachnie cudnie, dziewczyny kupujcie go swoim facetom! Ja chodzę i wciąż wącham jego twarz :) Cudo! )

Czy kupiłbyś go ponownie?

Sam z siebie na pewno nie. Ale jak ty mi kupisz, to będę używał :)

 Krem ma miętowy kolorek


   
 Pompka jest rewelacyjna - nigdy się nie zacięła. Czemu w naszych kremach tak rzadko robią pompki?

To by było na tyle naszej recenzji, mam nadzieję, że choć trochę Was rozbawiła. Jak inne zdanie nt kosmetyków mają mężczyźni...To aż nie mieści się w głowie! :)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. lubię zapachy tych kremów, swojemu nie kupię, bo wąchałabym go co chwilę a on tego nie lubi:(

    OdpowiedzUsuń