Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

czwartek, 8 listopada 2012

3 nowości

Dziś krótko o trzech nowych kosmetykach. Po pierwsze, od dawna chciałam jakiś szampon z Barwy Ziołowej, ale nigdzie w okolicy nie mogłam go uświadczyć. Wiedziałam, że na pewno jest w Real-u, ale było mi tak nie po drodze....ehh...Aż pewnego dnia los zadecydował za mnie i oto znalazłam się w pobliżu wspomnianego hipermarketu.

No to  z tego wszystkiego kupiłam sobie dwa szampony. Za 7 zł w sumie. Na zapas :)



Postanowiłam, że skrzyp będzie mi służył do oczyszczania raz w tygodniu. A ten szałwiowy ma taki piękny zapach!

No a w Rossmanie, jako że skończył mi się balsam Tisane skusiłam się na pomadkę Isany



Zawiera ekstrakt z figi. Ciekawe, jak będzie smakować. Cena - 4,19zł.



I to już wszystkie nowości...Niestety, bieda aż piszczy, trzeba oszczędzać :)

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. No szamponów nigdy dość, ja mam jeszcze 2 w zapasie, a jeden aż 650 ml hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trochę Ci zajmie zużycie takiego giganta! Mi zalega jeszcze butla szamponu z Biedry, który okazał się niewypałem i zupełnie nie wiem, jak go zużyć, a wyrzucić przecież szkoda...Jakiś pomysł? :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie tak myślałam, ale nie jestem aż tak biegła w limitowankach isany :)

      Usuń