Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

czwartek, 13 grudnia 2012

Zakupowy zawrót głowy!

Mimo gorących obietnic poprawy i naprawdę szczerych chęci, przestój w dodawaniu nowych postów utrzymuje się.  Dlatego nie przedłużając, od razu przechodzę do sedna sprawy - czyli zakupów i kosmetycznych nowości :) taadaam!




 Jak wiecie, tonik Herbal Garden jest jednym z moich pielęgnacyjnych hitów, także bez zastanowienia kupiłam kolejną butelkę.

Micelarną wersję żelu z Biedronki mam po raz pierwszy i muszę przyznać, że zdecydowanie różni się od dwóch pozostałych. Zobaczymy, jak się sprawdzi.

Balsam oliwkowy z Ziaji sprawdził się świetnie, ale tym razem zdecydowałam się na wersję kakaową. Nie ukrywam, że było to między innymi spowodowane cudnym zapachem tego kremiku.


 Chusteczki i płyn już znacie - dwa sprawdzone produkty, które gorąco polecam.

 
Nowy krem dla mojego chłopaka - tym razem zdecydowaliśmy się na wersję z Bielendy, jest prawie 20 zł tańsza. Choć nie da się ukryć, że polska firma dość mocno zainspirowała się kremem L`Oreal. Zresztą, zobaczcie sami:


A na koniec odrobina prywaty - nowy zapach do pokoju. Muszę przyznać, że jest naprawdę intensywny - polecam!


I jak Wam się podobają moje zakupy? W sumie postawiłam na sprawdzone produkty, więc za dużo nowości tu nie znajdziecie.

Ale już w następnym poście zapraszam do obejrzenie moich nowych nabytków makijażowych z Allegro.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. mam nawilżający żel do mycia z biedronki i jestem z niego zadowolona, ten micelarny jest na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dwa opakowania tego żelu nawilżającego i na początku byłam zadowolona, ale później przestał mi odpowiadać. Wersja micelarna baardzo się różni od dwóch poprzednich, warto spróbować dla odmiany :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten micelarny żel, miałam zwykłe i lubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest..ciekawie! Bardzo się różni od pozostałych żeli z tej serii.

      Usuń