Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

wtorek, 18 września 2012

Łupy z SH :)

Post na temat łupów ciuchowych z allegro cieszył się dużą popularnością, dlatego postanowiłam przedstawić Wam moje ostatnie łupy z SH, których szczerze mówiąc nie ma zbyt wiele, bo jakaś trefna sobota się trafiła. Dlatego dodaję też kilka zdjęć moich ulubionych akcesoriów, które udało mi się kupić w lumpach i z którymi się nie rozstaję ever since!

Dodam tylko, że ostatnio nie mam aż tyle czasu, by chodzić do sh, ale jak się przydarzy wolna sobota to zwykle ruszam na łowy do "Giganta" niedaleko dworca w Gdańsku Oliwie, bo towar jest przeceniony wtedy o 50%. Ale do rzeczy, sobotnie łupy:

koszula Sisters Point  6zł





torebka no name 7,5zł


lubię jej "fakturkę" i prosty kształt

szalik no name 4zł



Szalik jest w rzeczywistości ciemnogranatowy, panterka zaś jest pomarańczowa. Gdzieniegdzie, jak widać na drugim zdjęciu, materiał jest bardziej prześwitujący. Naprawdę fajnie się prezentuje - jest duży i wygląda elegancko.

A teraz czas na moje ulubione akcesoria z SH:

torebka zara



Torebkę z Zary w stanie idealnym kupiłam za...26zł. Jej cena sklepowa to 99 zł, wiem, bo pamiętam jak jeszcze 1,5-2 lata temu kupowała ją moja koleżanka. Uważam, że to prawdziwa okazja.

miss selfridge 14 zł







Mała, ciemnobrązowa torebka z miss selfridge jest w rzeczywistości niezwykle pojemna - ilość kieszonek doskonale obrazują powyższe zdjęcia. Bardzo lubię w niej połączenie ciemnego brązu ze złotymi zameczkami na kieszonkach. No i oczywiście kocham ją za "fakturkę".

pasek next 16zł, pasek dressage 4zł





Te dwa paski, wykonane ze skóry naturalnej, mam już od lat. Uważam, że warto zwracać uwagę w lumpeksach właśnie na akcesoria, bo czasem można trafić na prawdziwą perełkę. Porządny, skórzany pasek jest świetnym dodatkiem do wielu stylizacji.

A na koniec moje prawdziwa perełka - choć zdjęcia nie oddają nawet połowy jej uroku - koszulowa bluzka-mgiełka w kolorze nude. Kupiona w stanie idealnym za 20 zł.






Kocham ją za wszystko i mogłabym nosić codziennie. Mnóstwo osób pytało się, gdzie ją kupiłam :)

To już wszystkie moje zakupy. Coś wpadło Wam w oko? Zapraszam do komentowania :)

Kasia

6 komentarzy:

  1. świetne łupy! zwłaszcza torebki, ja na nie nigdy nie mam szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czasem udaje mi się trafić na coś fajnego :)

      Usuń
  2. torebki robią wrażenie :)
    przy napływie gotówki śmigam do sh, może i ja coś upoluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dzięki :) Śmigaj Śmigaj, polowanie w sh to sama zabawa :)

      Usuń