Makijaż Moda Paznokcie Projekt denko

sobota, 22 września 2012

Małe zakupy :)

W oczekiwaniu na konkretniejszy przypływ gotówki (czyt. - wypłatę), wybrałam się wczoraj na małe zakupy kosmetyczne do Rossmanna. Wybrałam oczywiście same najpotrzebniejsze rzeczy...:)





Na płyny była promocja - przy zakupie dowolnego dużego płynu mała wersja za 1 grosz!

Legendarna już w mojej łazience gąbka Syrena. O ile nie wierzę w żadne kremy wyszczuplające, o tyle regularny masaż szorstką stroną Syreny - a uwierzcie mi, naprawdę zdziera skórę, może zdziałać cuda. 4,99zł.




Szampon Joanny do włosów normalnych/ przetłuszczających się z ekstraktem z brzozy i łopianu. Kupiłam go spontanicznie, bez czytania recenzji. Co mi się najbardziej spodobało, poza ceną (3,99) to fakt, że butelka ma pojemność zaledwie 200 ml - czyli nawet jak będzie słaby, nie będę musiała męczyć się z nim miesiącami, jak to bywa przy pół litrowych butlach. Szampon kupiłam w Carefurr.



Caaałe dorosłe życie nakładałam podkład palcami. Postanowiłam wypróbować coś nowego. Gąbeczki są zamknięte w fajnym, solidnym plastikowym opakowaniu, które na pewno przyda się na coś w przyszłosci :) Tańsza alternatywa dla pędzli - koszt tego kompletu to niecałe 8 zł.



Kolejny spontaniczny zakup, moje stopy są w opłakanej kondycji po lecie, muszę je ostro nawilzyć. Zobaczymy jak spisze się ten kremik. Koszt - 4 zł.

Nie było zbyt dużo tych zakupów, ale w oczekiwaniu na wypłatę muszę ograniczać wydatki. Macie któreś z tych produktów? Lubicie?

Pozdrawiam :)
Kasia

4 komentarze:

  1. Muszę koniecznie kupić tą gąbkę.
    Stara nadawała się do wyrzucenia, a ciągle zapominam kupić nową.

    OdpowiedzUsuń
  2. lecę jutro po tę gąbkę! :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest naprawdę fajna! Skóra robi się mega gładziutka od takiego masażu:)

      Usuń